make it fresh

Odkrywaj z nami nową rzeczywistość.

26.08.15

Nowa strona Santander Consumer Bank

Nowa strona Santander Consumer Bank

W ramach naszej współpracy z Grupą Santander przygotowaliśmy nowy projekt santanderconsumer.pl - w pełni nowoczesny i responsywny. Naszym głównym wyzwaniem było dopasować projekt strony tak, by zadowalał szeroką i zróżnicowaną grupę docelową, jaką stanowią klienci banku. Aby nie stracić z oczu wymagań zarówno naszego klienta, jak i oczekiwań użytkowników strony, oparliśmy projekt o wyczerpujące badania.

Współpraca rozpoczęła się od dogłębnej analizy eksperckiej ówczesnej wersji santanderconsumer.pl. Wykorzystaliśmy przy niej między innymi metody analizy heurystycznej oraz wędrówki poznawczej, by przygotować raport zawierający ocenę projektu i rekomendacje poprawek oraz nowych rozwiązań. Uzbrojeni we wnioski badawcze, razem z naszym klientem zgromadziliśmy założenia i wymagania dotyczące nowego designu i opracowaliśmy nową, przyjazną użytkownikowi architekturę informacji i interaktywny prototyp nowego serwisu.

Aby stworzyć projekt graficzny zadowalający zarówno naszego klienta, jak i użytkowników serwisu, przedstawiliśmy zespołowi Santander trzy wersje look&feel. Rezultat końcowy jest efektem ścisłej współpracy pomiędzy naszymi działami UX i kreacji bazującej na wersji look&feel wybranej przez naszego klienta.

Oto co ma o nas do powiedzenia Piotr Humeńczuk, Dyrektor Działu Zakupów Santander Consumer Bank:

'Zespół Janmedia Interactive wykazał się ogromną wiedzą i doświadczeniem w dziedzinie User Experience, dzięki czemu nasza współpraca zaowocowała serwisem spełniającym wysokie wymagania naszych użytkowników. Projekt graficzny serwisu santanderconsumer.pl został wykonany z wysoką dbałością o szczegóły i jest zarówno użyteczny, przyjazny dla użytkownika i nowoczesny.'

Zakres prac:

  • kompleksowa analiza UX poprzedniej wersji serwisu
  • projekt graficzny bazujący na wyczerpujących badaniach UX
  • intuicyjny i przyjazny dla użytkownika interfejs