make it fresh

Odkrywaj z nami nową rzeczywistość.

16.07.13

Endo stawia na rozwój

Endo stawia na rozwój

W związku z dynamicznym rozwojem marki i wzrostem znaczenia sprzedaży internetowej, firma Endo postanowiła odświeżyć swój sklep internetowy i przede wszystkim oprzeć go na solidnym rozwiązaniu informatycznym. Odpowiadając na potrzeby naszego nowego Klienta wdrożyliśmy nowe rozwiązanie e – commerce.

System, który powstał przy współpracy Janmedia z firmą Endo jest mocno dedykowany. Klient chciał, aby był perfekcyjnie dopasowany do jego branży. Wdrożenie zostało oparte o naszą platformę Rainforest, która stała się sercem systemu. Wiązało się to z migracją danych z poprzedniego sklepu, bez utraty płynności działania. Dzięki zastosowanym rozwiązaniom zintegrowaliśmy się z systemem CRM klienta, umożliwiając tym samym automatyczną synchronizację produktów, stanów magazynowych, czy też statusów zamówień wraz z numerami listów przewozowych. Dzięki intuicyjnemu i przejrzystemuinterfejsowi, można z łatwością definiować promocje i rabaty z poziomu platformy. W standardzie została także wdrożona integracja z systemem płatności PayU.  Te, jak i inne, mechanizmy wdrożone na nowej platformie zapewniły sprawniejsze działanie nowej wersji sklepu, który ma ponad 3 tysiące produktów.

Zgodnie z naszą filozofią i strategią działania, uruchomienie sklepu dla Endo to jedynie początek współpracy. Już w tej chwili planujemy wspólną rozbudowę sklepu i sukcesywne rozszerzanie go o funkcjonalności, które ułatwią zakupy.

Aby oferta była kompleksowa, dla firmy Endo świadczymy również usługi hostingowe.

Firma Endo powstała w 1991 roku i od samego początku wyróżnia się na rynku odzieżowym oryginalnością i pomysłowością. Projekty plastyczne zarówno doświadczonych (m.in. Jana Młodożeńca), jak i młodych artystów (m.in. Anny Ładeckiej, Moniki Hanulak i Kacpra Dudka) dopełnione wyszukanymi tekstami (m.in. Małgorzaty Strzałkowskiej) szybko stały się znakiem firmowym marki.