make it fresh

Odkrywaj z nami nową rzeczywistość.

07.05.13

Hill+Knowlton Strategies Poland

Dla Hill+Knowlton Strategies Poland po raz kolejny przeprowadziliśmy transmisję internetową z warsztatu kreatywnego 6. edycji projektu Mam Haka na Raka.
 
Podczas aktualnej edycji akcji zapewniliśmy streaming z warsztatu kreatywnego online, który był dedykowany dla uczestników projektu Mam Haka na Raka. Firma Janmedia była odpowiedzialna za transmisję wydarzenia dla szkół zaangażowanych w projekt oraz transmisję powitania głównych organizatorów akcji. Podczas streamingu umożliwiliśmy uczestnikom interakcję z prelegentami, poprzez zdalne zadawanie pytań przez formularz. W czasie trwania transmisji zostały wylosowane szkoły, które następnie mogły przeprowadzić na żywo rozmowę z osobami prowadzącymi warsztaty.
 
Mam Haka na Raka to ogólnopolska akcja społeczna, która ma na celu zwiększanie świadomości społeczeństwa dotyczącej chorób nowotworowych. Program jest kierowany do uczniów szkół ponadgimnazjalnych i ma na celu aktywizacje młodych Polaków oraz zachęcenie ich do prowadzenia działań profilaktycznych wśród lokalnych społeczności. Program odbywa się co roku, równolegle do roku szkolnego. Uczestnicy mają za zadanie zaplanować najlepszą akcję społeczną zachęcającą do przeprowadzenia badań profilaktycznych. Każda z edycji dedykowana jest innemu nowotworowi. Partnerem strategicznym programu jest firma GlaxoSmithKline, a patronat nad akcją objęło Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji.
 
Hill+Knowlton Strategies, organizator projektu, to jedna z wiodących agencji komunikacyjnych w Polsce, specjalizująca się we wszystkich głównych dyscyplinach public relations.