make it fresh

Odkrywaj z nami nową rzeczywistość.

Aktualizacje WordPressa – absolutny must have

04.07.17
W każdym tygodniu, wzrasta liczba zapytań dotyczących „czyszczenia” zainfekowanych stron lub ich kodowania od podstaw. Jako twórcy serwisów, staramy się zrobić wszystko, aby wykonane strony były jak najlepiej chronione. Dzisiaj...
Aktualizacje WordPressa – absolutny must have

Nie przegap warsztatów Product Thinking

13.06.17
Zarezerwujecie sobie czas w dniach 13-14 lipca, bo wtedy po raz kolejny odbędzie się kolejne szkolenie w ramach cyklu User Experience w praktyce. „Product Thinking” ma na celu precyzyjne omówienie czynników, procesów i obszarów rozwoju...
Nie przegap warsztatów Product Thinking

III poziom szkolenia Product Thinking już za nami!

30.05.17
W dniach 22-23.05.2017 we wrocławskiej siedzibie Janmedia, odbyła się trzecia część szkoleń z zakresu User Experience. Tym razem warsztat kierowany był do osób, które posiadały już ugruntowaną wiedzę nt. UX i chciały osiągnąć wyższy...
III poziom szkolenia Product Thinking już za nami!

Ruszamy z nowym szkoleniem z zakresu User Experience

03.04.17
Wyszliśmy naprzeciw oczekiwaniom naszych uczestników i otworzyliśmy nowy poziom szkoleń. Już 24 i 25 kwietnia rozpoczynamy III POZIOM szkolenia - Product Thinking. Jest to kontynuacja I i II poziomu szkolenia UX W PRAKTYCE, które na...
Ruszamy z nowym szkoleniem z zakresu User Experience

5 barier rozwoju technologii mobilnych w Polsce

22.02.17
Tech­no­lo­gie mo­bil­ne są klu­czem do wyrównania szans roz­wo­jo­wych i zrów­no­wa­żo­ne­go roz­wo­ju Pol­ski. Łącz­ny wpływ tech­no­lo­gii mo­bil­nych na pol­ską go­spo­dar­kę wy­no­si 3,2%, a rocz­ny wkład ope­ra­to­rów...
5 barier rozwoju technologii mobilnych w Polsce

Kim są moi klienci? Czyli dlaczego wiedza o użytkowniku...

24.01.17
W czasach ogromnej konkurencji wielcy gracze rynku stawiają na sprzedawanie emocji i wrażeń zamiast zwykłych produktów. Telefony nie są już telefonami a nowoczesnością i designem, kredyty oferuje się pod postacią pewności i...
Kim są moi klienci? Czyli dlaczego wiedza o użytkowniku...