make it easy

Oferujemy tylko to, w czym jesteśmy naprawdę dobrzy.

×

Badania potrzeb

poznasz potrzebę swoich użytkowników, przedstawimy rekomendacje, stworzymy szczegółowy raport,
Badania potrzeb stanowią rzetelną metodę badawczą, która dzięki zaangażowaniu potencjalnych użytkowników pozwala uświadomić sobie potrzeby i oczekiwania Twojej grupy docelowej w kierunku tworzonego produktu, a tym samym zbudować serwis wpływający pozytywnie na satysfakcję odbiorców. Projektowane na tej podstawie funkcjonalności skutecznie realizują potrzeby użytkowników, a informacja płynąca bezpośrednio od grupy docelowej pozwala na uniknięcie chybionych koncepcji i potencjalnych niepowodzeń.

Co zyskujesz?

  • wiedzę płynącą od rzeczywistych użytkowników,
  • rekomendacje, które w znacznym stopniu zdołają poprawić użyteczność i funkcjonalność Twojego produktu,
  • znaczne ograniczenie kosztów wprowadzanych poprawek i zmian poprzez weryfikację własnych pomysłów w kontekście potrzeb i oczekiwań użytkowników,

Jak to robimy?

  1. Dobieramy metodę badawczą, specyficzną dla każdego projektu i grupy docelowej.
  2. Rekrutujemy uczestników badań zgodnie z ustalonymi z Tobą kryteriami.
  3. Przygotowujemy scenariusz wywiadów lub inne potrzebne narzędzia, np. kwestionariusze.
  4. Przeprowadzamy badania, a całość jest nagrywana, co pomaga w późniejszej analizie wyników.
  5. Tworzymy szczegółowy raport, zawierający dokładną analizę badań oraz systematyzujący płynącą z nich wiedzę do konkretnych rekomendacji projektowych.

Potrzebujesz konsultacji?

Wybierz datę i godzinę, postaramy się oddzwonić w preferowanym terminie


lub zadzwoń

+48 71 738 32 85

Potrzebuję pełnego formularza

dzielimy się wiedzą

05-07-2018


UXcrunch dla Kaizen Rent
UXcrunch to nowa propozycja w portfolio usług Webusability.pl, naszego UX/UI Design Studio. Włączyliśmy ten typ warsztatu do naszej oferty w odpowiedzi na liczne zapytania naszych Klientów, chcących na bieżąco reagować na zmieniające się warunki cyfrowego rynku. Pierwsze spotkanie cyklu mieliśmy przyjemność przeprowadzić 3 lipca 2018 dla Kaizen Rent – szybko rozwijającej się wypożyczalni samochodów. Celem było zdefiniowanie nowych ścieżek użytkowników i zaproponowanie rozwiązań, mogących przełożyć się na zoptymalizowany proces rezerwacji. Dzięki analizie zachowań i danych o użytkownikach, oraz odniesieniu się do mechanizmów stosowanych przez konkurencję, byliśmy w stanie wypracować kroki prowadzące do lepszej konwersji.

15-06-2018


Spotkania UXcrunch
Masz pomysł a nie wiesz jak go wdrożyć? A może drobny problem funkcjonalny nie pozwala Ci zasnąć? Proponujemy doraźną pomoc w codziennych zmaganiach ze światem usług, produktów, wizerunku i strategii. W czasie 2–3 godzinnego spotkania, na które na pewno Cię stać, pomożemy Ci zrobić krok naprzód, wyeliminować błąd lub podjąć dobrą decyzję. A wszystko to w miłej atmosferze, przy kawie i z otwartymi umysłami.

NASZE REALIZACJE

zobacz wybrane realizacje

Potrzebujesz konsultacji?

Wybierz datę i godzinę, postaramy się oddzwonić w preferowanym terminie


lub zadzwoń

+48 71 738 32 85

Potrzebuję pełnego formularza