make it easy

Oferujemy tylko to, w czym jesteśmy naprawdę dobrzy.

×

Testy z użytkownikami

przygotujemy scenariusz testów, przeprowadzimy badanie, wygenerujemy szczegółowy raport

Testy z użytkownikami stanowią rzetelną metodę badawczą, która dzięki zaangażowaniu potencjalnych użytkowników pozwala zobaczyć, w jaki sposób ludzie realnie korzystają produktu, a tym samym zrozumieć wady i zalety posiadanego rozwiązania. Celem testów z użytkownikami jest z jednej strony usprawnienie istniejącego już produktu oraz odpowiedź na pytanie: dlaczego rozwiązanie nie działa tak dobrze, jak powinno?, z drugiej strony natomiast metoda ta pozwala na badanie prototypów na etapie koncepcyjnym, weryfikację pomysłów oraz ustalenie pożądanego kierunku dalszych prac.

Co zyskujesz?

  • wiedzę płynącą od rzeczywistych użytkowników,
  • rekomendacje, które w znacznym stopniu zdołają poprawić użyteczność i funkcjonalność Twojego produktu,
  • znaczne ograniczenie kosztów wprowadzanych poprawek i zmian poprzez weryfikację własnych pomysłów w kontekście potrzeb i oczekiwań użytkowników,

Jak to robimy?

  1. Przygotowujemy się do badań poprzez poznanie Twoich celów biznesowych, grup docelowych oraz głównych działań użytkowników w analizowanym serwisie.
  2. Rekrutujemy uczestników testów zgodnie z wyznaczonymi wcześniej grupami docelowymi.
  3. Przygotowujemy scenariusz testów, zawierający zadania oparte na głównych celach funkcjonowania serwisu.
  4. Przeprowadzamy badanie, nad którym czuwa moderator, a całość nagrywana jest przy pomocy specjalnego oprogramowania, pomagającego w późniejszej analizie wyników.
  5. Tworzymy szczegółowy raport, dotyczący badania i analizy wyników, zawierający wykryte problemy wraz z ich dokładnym opisem oraz konkretne rekomendacje jak poprawić użyteczność produktu.

Potrzebujesz konsultacji?

Wybierz datę i godzinę, postaramy się oddzwonić w preferowanym terminie


lub zadzwoń

+48 71 738 32 85

Potrzebuję pełnego formularza

dzielimy się wiedzą

04-10-2017


Cała prawda o badaniach z użytkownikami
Specjaliści od użyteczności przekonują, że testy z użytkownikami są podstawą w tworzeniu przyjaznych użytkownikom stron i aplikacji. Takie testy nie muszą być bardzo kosztowne i czasochłonne – nawet kilka osób wystarczy, żeby uzyskać zadowalające wyniki. Skoro jednak wystarczy zapytać parę osób o opinię, przecież można podpytać znajomych lub wysłać ankiety. Po co tracić czas i pieniądze na badania?

08-08-2017


Dlaczego testy A/B nie są dla Ciebie?
Mierzenie wpływu zmian w designie w bezpośrednim przełożeniu na upragnioną konwersję jest niewątpliwie wartościowe, łatwo dostępne, niedrogie i szeroko wykorzystywane, także przez gigantów takich jak Amazon czy Google. Po co organizować badania dla kilku osób, skoro możemy zebrać dane od tysięcy nie wstając od biurka?

NASZE REALIZACJE

Potrzebujesz konsultacji?

Wybierz datę i godzinę, postaramy się oddzwonić w preferowanym terminie


lub zadzwoń

+48 71 738 32 85

Potrzebuję pełnego formularza