make it fresh

Odkrywaj z nami nową rzeczywistość.

28.02.18

Produkty fizyczne w ofercie Nexto.pl

Produkty fizyczne w ofercie Nexto.pl

Dzięki nawiązaniu współpracy z dostawcą produktów fizycznych - OSDW AZYMUT Sp. z o.o., platforma Nexto.pl, specjalizująca się dotychczas w sprzedaży wyłącznie produktów wirtualnych, rozszerzyła swoją szeroką ofertę o kolejne produkty, m.in. książki papierowe, zabawki, gry i płyty CD.


Kamil Sagan, IT Team Leader w E-Kiosk S.A. (właściciel Nexto.pl):

Rozpoczęcie sprzedaży produktów fizycznych w serwisie Nexto.pl jest kolejnym krokiem w budowaniu naszej komplementarnej oferty. Znając rynek i posiadając doświadczenie w sprzedaży contentu cyfrowego postanowiliśmy rozbudować funkcjonalność sklepu o sprzedaż w modelu dropshipping we współpracy z OSDW AZYMUT Sp. z o. o. Poza integracją z platformą dostawcy wymagane było przemodelowanie procesów zarządzania sklepem i obsługi Klienta.

We wdrożeniu nieocenione okazało się proaktywne podejście firmy Janmedia Interactive, zwłaszcza w obszarze adaptacji istniejących rozwiązań w systemie. Nasz katalog zyskał blisko 200.000 produktów z kategorii: książki, gry, muzyka, film, zabawki, które można nabyć w ramach znanej naszym Klientom ścieżki zakupowej poszerzonej o opcję płatności za pobraniem i wysyłki: kurierskiej, pocztowej, Paczkomatem InPost lub Paczką w Ruchu. Planujemy ciągłe zwiększanie wolumenu produktów a nasi Klienci mogą liczyć na atrakcyjne promocje i pakiety produktowe w wariancie produkt wirtualny + fizyczny.