make it beautiful

Połącz użyteczność i funkcjonalność.

MILITARIA.PL

Systematyczna współpraca z największym w swojej branży eCommerce w Polsce – Militaria.pl – zaowocowała wdrożeniem systemu wybieranego na corocznego laureata w rankingu na użyteczny sklep specjalistyczny.

W czasie ponad 10 letniej współpracy poza standardowymi funkcjami sklepowymi wdrożyliśmy:

  • Front sklepu zaprojektowany w technice Responsive Web Design,
  • Funkcje promocyjne i sprzedażowe:
    • Program lojalnościowy (tzw. Klub Stałego Klienta) służący m.in. do gromadzenia punktów za dokonywane zakupy i zyskiwanie dzięki punktom rabatów w kolejnych składanych zamówieniach, jak również do korzystania ze specjalnych ofert promocyjnych kierowanych tylko do członków Klubu,
    • Porównywarkę produktów z zawężaniem porównania do konkretnej kategorii produktowej,
    • Wizualizację informacji o dostępności produktów we wszystkich sklepach stacjonarnych sieci,
    • Zestawy produktowe w atrakcyjnych cenach, konfigurowane ręcznie po stronie panelu administracyjnego sklepu,
    • Spersonalizowane rekomendacje produktów dla każdego z klientów, generowane na podstawie informacji na temat różnych aktywności użytkownika (złożonych zamówień, oglądanych produktów, schowka itp.),
    • Kwotowe lub procentowe kupony rabatowe na poszczególne produkty lub ich grupy (kategorie) oraz produkty wybranych producentów,
    • Superoferty, tj. produkty okresowo oferowane w koszyku w atrakcyjnych cenach, dostępne w przypadku składania zamówień powyżej określonej kwoty,
    • Możliwość składania zamówień indywidualnych na produkty, których aktualnie nie ma w ofercie,
    • Powiadomienia o dostępności produktów na wyraźne życzenie klienta,
    • Opinie o produkcie z możliwością dodawania przez klientów zdjęć oraz filmów video,
    • Zaawansowaną wyszukiwarkę produktów opartą o silnik Apache Lucene,
  • Obsługę klientów B2B:
    • Grupowanie klientów,
    • Sposoby płatności i formy dostawy definiowane dla każdej z grup klientów,
    • Wyliczanie kosztów dostawy wg wartości składanego zamówienia,
    • Możliwość zastosowania kredytu kupieckiego,
    • Stosowanie prezentacji cen netto,
  • Udogodnienia dla klientów obcojęzycznych:
    • Proces zakupowy w języku angielskim,
    • Możliwość zmiany wersji językowej z wykorzystaniem narzędzi Google Translate,
  • Zaawansowane funkcje zarządcze dla obsługi sklepu:
    • Aktualizacja oferty produktowej oraz zamówień i ich statusów z wykorzystaniem dedykowanego REST API stworzonego pod konkretne potrzeby Militaria.pl,
    • Edytowanie danych w złożonych zamówieniach,
    • Możliwość samodzielnego zarządzania opisem i prezentacją parametrów technicznymi produktów na poziomie kategorii,
    • Panele konfiguracyjne do sekcji i modułów dedykowanych sklepu oraz modułów integracyjnych,
  • Integracje z zewnętrznymi systemami, m.in.:
    • Emarsys | B2C Marketing Automation, w zakresie generowania zindywidualizowanych rekomendacji klientom sklepu oraz do wysyłki newslettera,
    • PayU do podstawowej obsługi płatności on-line,
    • PayPal jako alternatywny sposób płatności on-line,
    • Paczkomaty InPost,
    • Stacja z Paczką,
    • Halo Live Chat do komunikacji on-line z klientami,
    • Porównywarki cen – Ceneo, Kupujemy, Nokaut, Domodi i wiele innych,
    • WellCommerce (aktualnie dla sklepu militaria-shop.pl) w zakresie zarządzania asortymentem zewnętrznego sklepu oraz gromadzenia złożonych zamówień,
    • Opineo, tj. z platformą do gromadzenia opinii klientów na temat sklepu,
    • YouTube i oficjalnym kanałem pl do wyszukiwania filmów również po stronie sklepu.

Dla Militaria.pl świadczymy również usługi hostingu na serwerach dedykowanych w jed­nym z naj­no­wo­cze­śniej­szych Cen­trów Da­nych w Pol­sce.